Prezent od StyloweButy.pl ;) i Weselna sukienka ;)

Witam Was Kochane :* ;) 
I dziękuję za ogromną ilość komentarzy i odwiedzin ;) 

Siedzę sobie wczoraj po południu i co... i ktoś puka do drzwi ;) ja patrze a tam kurier! :) 
Dostałam prezent od  firmy StyloweButy.pl :) 
Jestem nimi przeogromnie zachwycona :)))) jest to spełnienie moich marzeń na rozpoczynający się sezon chłodniejszo-jesiennych dni ... ;)
 I ♥ StyloweButy.pl :)

Jak na razie  objęte tajemnicą ;) Już jutro postaram się dodać stylizację właśnie z nimi :) 
Jesteście ciekawe już teraz, które to? :) Wchodźcie na StyloweButy.pl i tam na pewno je znajdziecie ;) 

A ja ciesząc się bucikami... ;) spostrzegłam, że Niunia też ma radochę ;) 
jest to jej nowe ukochane pudełko ;) hehe 

Jest też mała zmiana na blogu :) dodałam ankietę... (po lewo) możecie tam zaznaczyć, w jaki sposób dostałyście się na mojego bloga :) będzie mi bardzo miło jak tam poklikacie ;) 

A teraz już przedstawiam Wam kolejną stylizację ;) 
Tym razem jest to mega elegancja... ;) Za tydzień wybieramy się na wesele, więc postanowiłam Wam pokazać w co będę ubrana :) 









Sukienka - Tally Weijl
Torebka - kupiłam w solarium :P (była o niej notka ) :)
Zegarek - Asos 
Bransoletka - Colibra


54 komentarze:

  1. czekam na set z bucikami;)
    a sukieneczka śliczna:*

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko super, tylko pasek out :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby to jakieś koturny?
    A na wesele strój masz cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Wam :) :*
    a pasek jest razem z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie czerni i bieli zawsze jest eleganckie i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny strój na wesele.;) buty i sukienka pasują do siebie idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się doczekać żeby zobaczyć buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka ładna. Tylko żeby panna młoda nie miała niezadowolonej miny że na biało...

    OdpowiedzUsuń
  9. połączenie super, tylko ten pasek coś nie pasi :) ale ogólnie ślicznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. i havee the same dress but mines pink :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz. Sukienka jest elegancka i sexy :)
    Bardzo jestem ciekawa tych bucików :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym dostawać takie prezenty od STYLOWEBUTKI! To cudowne! :) Jak to się stało, że Ci wysłali? :) Jak możesz to odp. na diane-fashion@wp.pl

    Co do zestawu - świetny. Podziwiam Cię za te szpilki, są wyjątkowo wysokie! :) Ciekawe ile mają cm i ile ma platforma! Są genialne.

    Ucałuj słodkiego kociaka swojego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Dziewczyny :* :) sukienka nie jest biała :) jest to taki kremowo-kość słoniowa kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super .
    Elegancko & kobieco
    + sexy ;** >!
    Super .
    Zapraszam do mnie na :
    http://diary-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wg mnie to kolor sukienki na wesele odpada, poza tym pasek się gryzie z zegarkiem- w jednym stroju mocny element złoty i srebrny. Fason sukienki ładny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę wyzywającą...
    tandetna torebka i pasek.
    śliczne i wyyysokie buty.
    sukienka jak koszulka nocna.
    to tyle.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, ze dziś prezentowy dzionek.
    Fajnie masz :)

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też palnuje zakup sukienki w kolorze krem, kość słoniowa, eri i mam w nosie minę panny młodej:) szukam podobnej ale na jedno ramie i nieco dłuższej przeszukałam całe allegro. Na razie nic. Gdyby któraś z Was dziewczyny widziała taką podeślijcie linka:) Piękna stylizacja - zaglądam codziennie! pozdrawiam j. działoszyn

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajna ta sukieneczka:) coś czuję, że na termometrach nie będzie już więcej niż te 19 stopni więc jakaś marynarka będzie niezbędna;)Pozdrawiam i udanej imprezy.*

    OdpowiedzUsuń
  20. ja myślę, że kolor sukienki się nadaje... nie powinno się ubierać na biało (jak suknia Panny młodej bo tylko ona ma być biała) i na czarno (a'la żałoba ) moja sukienka nie jest ani biała, ani czarna więc nie widzę problemu. Ale pewnie znajdą się tez i tacy, którzy stwierdzą ,że np. na różowo czy czerwono też się nie powinno.
    Każdy ma swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozazdrościć prezentu:) A co do koloru sukienki, coraz częściej odchodzi się od zasady nie ubierania czarnych i białych sukienek :) A ta jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. haha Asiu ja bylam ubrana w czerwona sukienke (i nie byla to mini) i ludzie zaczeli mi zarzucac, ze zbytnio rzucam sie w oczy i odwracam uwage od panny mlodej. Na kolejnym weselu bylam ubrana w szara sukeinke to czepiali sie, ze smutno i buro. Potem mialam granatowa to znowu mowili ze jak mundurek szkolny. Tak wiec zakladaj to co Ci sie podoba i miej zdanie innych gdzies:) Ludziom nie dogodzisz. Dogodz sobie:)

    Poza tym wygladasz bardzo ladnie w tym zestawie na wesele. A skoro do buty sa wygodne to juz w ogole super. Nic tylko sie bawic jakby jutra mialo nie byc:)

    OdpowiedzUsuń
  23. popieram powyższy komentarz, sama za tydzień wychodzę za mąż i nie chciałabym żeby ktoś z gości był ubrany w białą sukienkę, zdecydowanie odradzam, gdyby była w innym kolorze jestem jak najbardziej na TAK!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. super :)
    już nie mogę się doczekać postu z butami :))
    buziole!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna torebka

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że dostałaś prezent, szczególnie, że Ci się tak bardzo podoba. Co do sukienki to myślałam, że jest biała, ale skoro nie jest to dobrze :) Jakoś tak się przyjęło, ale chyba to i tak już nie obowiązuje :) zresztą! ja byłam w czarnej, ale nie czułam się jak w żałobie ;) czekam na fotki z botkami

    OdpowiedzUsuń
  27. hej :)
    Świetne buty!
    Zapraszam do mnie: http://anista.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne masz te czarne szpileczki:* Wyglądasz ślicznie i ładne zdjecia :*
    Nagłówek masz cudny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna siukienka:)
    szybko pokazuj buciki:))

    OdpowiedzUsuń
  30. slicznie wygladasz :)
    powiem Wam ze z tymi kolorami na weselach roznie bywa. Mi sie wydaje, ze i tak to panna mloda jest najwazniejsza i nikt jej z nikim nie pomyli :) Kazdy ubiera sie jak chce. :)

    A co do bucikow: juz nie moge sie doczekak nastepnej notki :)

    Pozdrawiam,
    eM

    OdpowiedzUsuń
  31. Pasek do wyrzucenia ! i proponowałabym bardziej subtelny zegarek, ten jest za ciężki do całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj tam, oj tam. Po pierwsze sukienka nie jest biała! A kremowa :) Co stanowi różnicę. Ten kolor nie jest zakazany :). Sama zastanawiałam się nad nim, bo również za tydzień wybieram się na wesele :) Ostatecznie jednak padło na granatową :) i czarne dodatki - więc w nich jesteśmy zgodne :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety, ale Niunia jest bezkonkurencyjna i nawet laska Diamentica przy niej blednie :D:D:D

    Kieca mnie nie przekonuje, nie moja bajka. Paska i zegarka bym się z tego stroju pozbyła. Buty są na tyle mocnym akcentem, że pasek przeszkadza.

    A co na wierzch? Bo pogoda się robi kapryśna :)

    Anonim od uśmiechania się:)

    OdpowiedzUsuń
  34. a co zrobisz z wlosami, beda rozpuszczone czy upiete??? osobiscie radzilabym delikatnie upiac (oczywiscie bez jakis cudacznych lokow itp) bo zlagodzi to troche wyzywajacy charakter stroju! kicia jest cuuuuuudna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja piękna ale butów nie polecam... albo weź sobie jakieś baleriny na zmianę czy coś bo ci nogi padną :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Po co baleriny na zmiane?
    Mnie to troche smieszy jak dziewczyny na poczatku w pieknych strojach: sukienka+ wysokie szpilki za 4 godziny tancza w balerinkach.
    Takie buty to do spodniczki albo jeansow a nie do eleganckiej sukienki.
    Jak ktos nie lubi obcasow niech kupi mniejszy i/ lub przede wszystkim wygodne buty!!!!

    Ja sama na codzien nie chodze w obcasach a w zeszlym tyg przez 3 dni balowalam 3 noce pod rzad w wysokich butkach. Sposob?! Wygodne buty!!!!

    eM

    OdpowiedzUsuń
  37. kolor sukienki na wesele odpada. A pasek to straszny kicz, torebka też :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Do ostatniego Anonima:
    kolor sukienki jak najbardziej na miejscu - nie jest ani czarna ani biała więc może być.
    Jak pasek jest kiczem, to ciekawe co na to projektant sukienki z Tally Weijl - może tam powinno się składać zażalenia?? Bo SUKIENKA I PASEK to komplet! Sugerujesz, że mam go wyciągnąć i iść z pustymi szlufkami? Tak, są tam, właśnie by przytrzymywać pasek.
    A i jeśli myślisz, że publikuję Twoją krytykę tylko i wyłącznie sugerując się tym, że dodajesz ,,uśmieszek'' to jesteś w błędzie. Bo widzę, że to nowa obrana taktyka na publikację ,jadowitego'' komentarza. Ale wyobraź sobie, że ja każdy czytam przed publikacją i widzę, jak co niektóre ociekają chamstwem, byleby tylko skomentować negatywnie.
    Ja też Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. ejjj dopiero teraz dopatrzyłam się szlufek. A może je odpruć? Albo zmienić pasek na taki w kolorze sukienki - pasek, szarfa, wstążka?

    Asia, Ty się nie denerwuj. Człowiek człowiekowi wilkiem. A jak można anonimowo dopiec, to tym bardziej niektórzy sobie folgują udając, że złośliwości są konstruktywną krytyką :/

    Anonim od uśmiechania się:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimku od uśmiechania się ;)ja wszystko rozumiem, ale ten Anonim powyżej ewidentnie skonstruował komentarz, żeby było, że wszystko jest do du.y . :)
    Póki co szczerze nie myślałam, żeby zamieniać pasek... ale czarna wstążka taka szeroka też pewnie ładnie by wyglądała :) pomyślę- do wesela jeszcze tydzień. Zawsze można coś zmienić do ostatniej chwili ;)
    Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie, żeby nie czarne... chociaż może gdyby to wstążka była... pokombinuj, porób foty, a my Ci wybierzemy najlepszą wersję :)))

    Anonim sobie ulżył, bo komuś dowalił, brawo do Anonima... ech :/ Ale są anonimy i anonimy :D

    Czekam cierpliwie na nowe zdjęcia:)
    Anonim od uśmiechania się:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety, nie mogę się Asiu z tobą zgodzić - każdy odcień bieli na weselu jest nie na miejscu. Tego wieczoru to jest kolor panny młodej, nie ważne, czy sukienka jest biało, ecru czy kość słoniowa - suknie ślubne też mają różne odcienie. Zdecydowanie doradzam zmienić stylizację - bycie oryginalnym to jedno, ale popełnianie modowych faux pas to drugie:)
    Sukienka jest cudowna sama w sobie, choć też ją widzę bez paska - jakoś tak za wysoko jest umieszczony :) z chęcią zobaczyłabym cię w czymś nieco dłuższym - kiedyś jedna modelka stwierdziła, że mini pasuje tylko nastolatkom, a kobieta nie musi się obnażać, by być seksowną :)
    Butki są strzałem w dziesiątkę, kopertówka także, choć osobiście wybrałabym inny fason :)
    Zmień dodatki, złoto zdecydowanie ci nie pasuje. Chyba, że białe :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. :) świetna figura, bardzo ładna torebka i stylizacja na biało- czarno wpisuje się w letnie trendy :) nie miałabym żadnego "ale" gdyby nie to, że to stylizacja na weselne przyjęcie, na każdą inną imprezę -super; niestety biel na weselu jest w złym guście, nawet z czarnymi dodatkami. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszyscy którzy piszą że Panna młoda będzie nie zadowolona są w błędzie bo to właśnie ja jestem tą panna młodą i bardzo podoba mi kolor i cała stylizacja, w brew opiniom nie będę kręcić nosem że ktoś ma białą sukienkę czy w kolorze kości słoniowej. Każdy ubiera to co lubi :):):)

    OdpowiedzUsuń
  45. No ale to nie chodzi o to czy komus to bedzie przeszkadzalo czy nie..brak znajomosci pewnych zasad nie za dobrze świadczy o autorce bloga..ma sie rozumiec ze na pogrzeb bez problemu ubrałaby rózowa kiecke, skoro biała/ ecru kompletnie jej nie rusza na czyims slubie..sa pewne sytuacje w ktorych nalezy sie zachowac odpowiednio do okazji..btw kiecka tez za bardzo nie pasuje na wesele, jest typowo klubowa i dobra na dyskoteke, troche mało w niej klasy i elegancji..sa okazje i okazje..obstawiam ze komentarz sie nie pojawi gdyz autorka nie dopuszcza do siebie konstruktywnej krytyki..

    OdpowiedzUsuń
  46. Skąd wiesz jak ubrałabym się na pogrzeb? Możesz nie wymyślać takich bredni, że założyłabym różową sukienkę? Nie znasz - nie oceniaj. Sukienka akurat jest bardzo elegancka - i nie wmawiaj mi, że to ,,kiecka na dyskotekę czy do klubu'' - jestem w takim miejscu co tydzień i uwierz mi trudno by było znaleźć dziewczynę w takiej sukience.
    Nie wiem też czy zauważyłaś wypowiedź panny młodej, jak nie to sobie przeczytaj.
    Poza tym nie zakłada się białej sukienki. (!) Pierwowzorem była biała suknia ślubna( świadcząca o czystości i niewinności) i tego się trzymajmy. Nie raz byłam na weselu i widziałam jak ludzie byli ubrani więc mnie nie pouczaj jak należy się zachować ;)
    Komentarz jednak się pojawił - zdziwiona? Dopuszczam krytykę... przejrzyj sobie komentarze.
    I dla Twojego widocznego braku rozpoznania kolorów ecru to nie biały :) A powiedz mi jeszcze gdzie napisałam, że ubrałabym białą sukienkę na wesele?

    OdpowiedzUsuń
  47. Mogę się zapytać, jak się funkcjonuje w świecie w takich pazurkach? ;p
    Buty są meega, za to kompletnie nie podoba mi się ten pasek w sukience.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie wiem czemu ludzie piszą takie brednie że sukienka nie pasuje na wesele pasuje i to bardzo jest elegancka i ładna na pewno nie na dyskotekę. Może jedynie dodałabym jakieś koronkowe bolerko czy gładkie bolerko w kolorze złotym lub czarnym bo możne być zimno :):).Jako Panna młoda moim zdaniem ktoś 100 lat za murzynami był ostatnio na weselu jakimkolwiek i nie wie że takiego kroju sukienek jest mnóstwo na weselach. Buziaki dla ciebie Asiu :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  49. kurka wodna to w co ja mam sie ubrać? jaki kolor jest ludziska oki??? pozdrawiam Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  50. oj teraz czytam komentarze i widzę, że po moim komentarzu wypowiedziała się Panna Młoda :) jeśli jej to nie przeszkadza to nam też nie powinno ;), mnie chodziło tylko o pewne ogólnie przyjęte zasady, są pewne rzeczy których nie powinno się nosić, np. szorty na rozmowę o pracę ;) czy sukienka na ramiączkach na spotkanie biznesowe ;)nie powinno się więc nosić czerwieni, czerni, i wszystkich odcieni bieli ( w tym ecru) na wesele chyba , że jest się o to poproszonym; tutaj widać , że Młoda nie ma nic przeciwko, więc problem znika; jednocześnie muszę stwierdzić, że ten blog pokazuje jak bardzo nietolerancyjni są Polacy ;/ ja sama nie ubieram się w Twoim stylu, ale zaglądam tu często, w Twoich wypowiedziach jest coś sympatycznego :) i naprawdę doceniam kunszt wykonania paznokci :) oj powtarzam się ;). Monia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger