pantera powraca.

Witam Was  :) 
Dziś już piątek, zaraz weekendu początek ;) 
A ja mam dla Was stylizacje z nowymi bucikami :) Jak wam się podobają? 
Jak na razie w zestawieniu dziennym...( będzie też zestawienie na dyskotekę ;)) z białymi spodniami ( jedne z 2 par, w które ostatnio się zaopatrzyłam :)) [zawsze chciałam mieć w swojej szafie białe spodnie - i w końcu je mam :))))) naprawdę mi się spodobały ;) ]
i golfikiem w kolorze kości słoniowej. Dodatkowo pasek (był z tymi drugimi spodniami :P) i chusta w panterkę. 
Wczoraj farbowałam odrost i jestem mega zadowolona z efektu :) Moja farba mnie nie zawiodła! Na zdjęciach mają tak jakby żółty kolor... ale na żywo absolutnie nie ma żółtych refleksów (na niektórych zdjęciach widać tak jak w rzeczywistości ).nie wiem dlaczego raz wychodzi tak, a raz tak...  
Dzisiaj natomiast nastał czas na brwi :P zobaczymy jak sprawdzą się moje kosmetyczne zdolności ... w końcu ukończyłam szkołę kosmetyczną :P hehe












Golf - H&M 
Spodnie - New Yorker 
Pasek - New Yorker
Bransoletka - Colibra
Zegarek - Asos
Chusta - Allegro



Ps. zapraszam Was także do polubienia Diamentici na Facebooku :) Jeśli przekroczymy 200 osób ,,lubiących to'' będzie specjalna notka z całkiem ,,inną'' przygotowaną sesją ;)

55 komentarzy:

  1. ładne buty, spodnie idealne! Świetnie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masakra te buty robią wrażenie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz śliczne buciki ;*
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczne buciki ;*zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał! podziwiam Cie, że dajesz rade na tych wszystkich wysokich butach chodzic:) ja nie wiem czy ustałabym w nich w miejscu:)

    Zapraszam do siebie na:

    www.kateanddzastin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że po prostu światło daje figla i Ci zmienia 'kolor' włosów :).

    OdpowiedzUsuń
  7. aha .. i skąd są te buciki :D ? mów ale juz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, buciki są cudowne. A dzisiejsze zestawienie również mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty mi sie nie podobaja,wygldaja..dziwnie??,mysle ze lepsze bylyby szpilki,nawet chyba masz panterkowe szpilki jak sie nie myle.ogolnie reszta pasuje do siebie i wygladasz ok

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie :)) mam identyczną chustę :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje ślicznie :) przepiękna stylizacja, pierwsze co mi się rzuciło w oczy to Twój tatuaż, dopiero później piękne panterkowe koturny, są cudowne i podkreślają Twoje długie, zgrabne nogi :)

    ps. również dodaje do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladasz! cudowne są te buciki:D
    bardzo mi się podobaja:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy to ty wystepujesz w spocie częstochowianina kandudujacego do sejmu Łukasza Wabnica?/ ;) niemal identyczna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Łukasza poznałam osobiście(mamy wspólnych znajomych) ale nic mi o tym nie wiadomo, że gdzieś występuję... :) a mogę prosić o jakiś link? czy coś? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uważam, ze lepsza była by szpilka zamiast koturny ale tak to oki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. buty są śliczne!

    +nowa
    http://zosia-szuber.blogspot.com/2011/09/hej-w-koncu-weekend.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze ? gdy patrzyłam na te koturny w ofercie DeeZee to na zdjęciach wyglądały jak .. na takie 'niedorobione' na żywo wyglądają o wiele lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.youtube.com/watch?v=3apeSUU_7Ew&feature=player_embedded z forum gazety czestochowa..a moze sie myle :p ale podobna i podobny styl ubioru

    OdpowiedzUsuń
  19. nie, nie ;) to absolutnie nie ja :p hehe ;) faktycznie może trochę podobna , no i styl też ;) dobry zbieg okoliczności, bo jak wczesniej pisałam Łukasza znam przez znajomych... ;) ale dziewczyny niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ah boska panterka! buciki robią ogromne wrażenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to skoro uwazasz ze podobna i podobny styl to miałam prawo sie pomylic :p ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. ukończyłaś szkołę kosmetyczną,ale chyba na niskim poziomie,bo nawet nie potrafisz zrobić sobie poprawnie makijażu...buty fatalne.Aha,gdyby ktoś kandydujący do sejmu chociażby sfotografował się z tobą byłby u mnie spalony...

    OdpowiedzUsuń
  23. po pierwsze jednostki takie jak Ty - anonimowe... zanim skomentują w sposób... (nie lubię Cię, nie lubię kogoś bo Cię lubi, nie lubię tych butów bo je masz, nie lubię blondynek bo masz blond włosy, wszystko na nie... bo zazdroszczę Ci tego czy tamtego [ innego powodu nie da się tu wywnioskować - takie komentarze rodzą się właśnie u osób, które czegoś zazdroszczą - bloga, oglądalności, wyglądu, kasy, ubioru, szczęścia i innych][nienawiść rodzi się z zazdrości :)] itp.) powiedz najpierw jak się nazywasz, co robisz, pokaż swoje zdjęcie... a może wtedy zacznę się zastanawiać nad Twoimi słowami...

    Na jakiej podstawie stwierdzasz, że szkoła którą ukończyłam jest na niskim poziomie? Widziałaś mnie kiedyś w pełnym makijażu? Czy stwierdzasz to tylko po kreskach, tuszu i czasem brązerze? Bo ja na co dzień nie używam podkładu czy pudru (tym samym omijając ciężki, a zarazem profesjonalny makijaż)... więc? Druga sprawa każda szkoła kosmetyczna ma specjalizacje. Moją są paznokcie. I w tym przypadku nic mi nie zarzucisz.
    ,,buty fatalne'' - tak, tak sobie to tłumacz :) jak by miał je ktoś inny napisałabyś, że są cudowne! :)
    A co do kandydujących do sejmu... myślę, że Twój głos nie byłby jakoś specjalnie rozstrzygający.. tym bardziej, że przedstawiasz się jako anonim :) czyli tak jakby Cie nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hmmm.. chyba przekonałaś mnie do panterki :)
    wygląda genialnie w połączeniu z bielą!
    dodaję do obserwowanych!


    pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  25. w pierwszym momencie jak popatrzyłam na zdjęcie myślałam że masz skarpetki a nie buty hi hi :))
    Stylizacja mega pozytywna, buciki i chusta nadają jej charakteru troszkę jesiennego :))
    Pozdrawiam i będę zaglądać często :))

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Te butki są boskie po prostu, są szalone i śliczne, chcę takie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do mnie! ;)

    Jeśli mój blog Ci się podoba dodaj do obserwowanych! Mi będzie bardzo miło ;)



    http://zbieraninka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. stylizacja ok, ale buty są straszne, wyrzuć je :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Super buciki . :)
    Fajny blog . ;) Obserwuje i zapraszam do mnie . :D

    OdpowiedzUsuń
  30. buty sa super:) i w moja ulubiona panterke:D ale przy sporym biuscie;P nie nos golfow, sprawiaja, ze wyglada sie masywnie i ciezko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ajjj cudowne masz te buciki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana, dziękuję Ci za WSZYSTKIE przemiłe słowa!!!! :*** Ogromnie to doceniam <3

    Wyglądasz świetnie, podoba mi się bardzo, że taki monochromatyczny look przełamałaś mocnym akcentem, patrz butami :)) SUPER!! :****

    OdpowiedzUsuń
  33. Superrrrrrrr te buty,
    W końcu Pantera :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Helou.
    OMG, nie bola cie nogi po wiekszym okresie czasu chodzenia w takich butach? Pytam bardzo powaznie, przymierzam sie do zakupu wiekszej koturny i nieco panikuje ze beda tylko do auta 10 minut spaceru i spowrotem:)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudne są te koturny sama chiałabym takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  36. buty to masz genialne :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty MEGA odjechane, spodnie super!! Ładnie się komponują z tymi bucikami. TYLKO szkoda, że golfik ubrałaś biały, a nie np w jakimś beżowym, lub karmelowym odcieniu;) Ale i taak GIT!! Zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, takich butów jeszcze nie widziałam! ;)
    A te spodnie są bardzo ładne :)

    Uprzejmie zapraszam:
    somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Twoje Stylizacje;) Ahh ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. jej,
    ale jestes piękna!
    Cudowne te buciki sa :)

    OdpowiedzUsuń
  41. buciki są ekstra:)

    dziękuję + obserwuję:)
    zapraszam do mnie na nowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  42. przecież taki makijaż to ciężki makijaż, czarne kreski wokół oczu w dodatku tak mocne zakrawają na wieczorowy ;|

    ps nie zazdroszcze bo nei mam czego. Jesteś sliczną dziewczyną, ale zrezygnuj z kreski pod okiem.
    a paznokcie mimo że mi się nie podobają takie długie robisz mistrzowsko to trzeba przyznać

    OdpowiedzUsuń
  43. buty ok, reszta beznadziejna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger