mocny akcent.

Witam Was :) jak tam po weekendzie? 
U mnie całkiem dobrze ;) 
Dzisiaj przedstawię Wam zestawienie w którym założyłam wzorzaste rajstopy :) bardzo lubię ich wydanie w tym kolorze (mam jeszcze granatowe). Do tego szorty, biały top i sweterek w kolorze kości słoniowej. Pełnym uzupełnieniem stały się moje ulubione botki ;) , które znajdziecie na StyloweButy.pl :)  
Pamiętajmy o tym, że jest to tylko propozycja i nie musi podobać się wszystkim, którzy wchodzą na bloga!...
Mi się podoba dlatego to ubieram. :) I na pewno jest spora grupa osób, któa ma przyjemność, że może wejść i coś podpatrzyć ;) w końcu... nie ja jedyna się tak ubieram co nie? :) 












Pozdrawiam i Dziękuję Wam za tak liczne komentarze i odwiedziny :) :*

33 komentarze:

  1. przejrzałam Twojego bloga kilka wpisów wstecz i strasznie Cię podziwiam za te paznokcie ! że Ty w ogóle możesz w nich funkcjonować normalnie :D ale to chyba kwestia przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, każda Twoja stylizacja jest genialna:) jesteś oryginalna na swój sposób i nie przejmujesz się krytyka innych i to co mówią na twój temat :)
    3maj tak dalej
    Pozdrawiam
    Ewcia

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam Twoje stylizaje np na facebooku i przyznaję - WCALE A WCALE nie podobają mi się, za to ta tutaj... jest baaardzo fajna, może jedynie szorty zamieniłabym na zwiewną spódniczkę, ale np. rajstopy - rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe podoba mi się to co napisałaś !!;)
    ja też dziś w szortach , białym topie ale postawiłam na wygodę - lekko wymuszona ta wygoda- i założyłam zamszowe kozaczki ;)
    Pozdrawiam
    Justa

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię Twój styl, jednak w tym zestawie ten wzór rajstop mi nie pasuje :) Zazdroszczę Ci tych butów, są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdanie - święta prawda! Nie ubrałbym, wiekszości Twoich stylizacji bo to nie mój styl i nie czułabym się w nich dobrze ale uwielbiam je oglądać. Dzisiaj daje Ci 5 z plusem. Miłego tygodnia Asieńko:) Pozdrawiam j. Dzyn:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uważam, że dziewczyny prowadzące bloga dają propozycje - może się podobać, bądź nie.
    Można skorzystać z fragmentu, zainspirować się.
    Można element, który nam się nie podoba zastąpić innym :)

    Rajstopki są cudowne! Marzą mi się takie szare i właśnie granatowe lub czarne ;d
    Cały zestaw jest bardzo udany! Buziaki Piękna! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, ten zestaw jak i większość Twoich stylizacji mi się nie podoba, bo mam zupełnie inny gust. Twoje paznokcie też uważam za straszne, w tym sensie, że z czymś takim na palcach chyba trudno funkcjonować.
    Ale! po tym niezbyt miłym wstępie ;) muszę napisać, że w tipsach, które pokazujesz, widać profesjonalizm i jako takie, w ujęciu abstrakcyjnym (a nie do noszenia na codzień) nawet mi się niektóre podobają (poza tymi takimi szponami, które są przerażające w każdych okolicznościach). Widać, że poświęciłaś na to dużo czasu i pracy i masz do tego rękę, oko i pomysł i jeszcze talent :) Pozdrawiam!

    PS. Nie chciałam Cię obrazić, chodzi mi tylko o to, że nawet jeśli coś nie jest w moim guście, to potrafię docenić staranność i rozpoznać profesjonalizm (a nie wszyscy tak umieję, co widać na sromodzie) i choć nigdy bym sobie nie zrobiła tipsów, to DUŻY SZACUN :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszym zdjęciu te buty wyszły jak koturny! :) Bardzo ładne są, platforma robi wrażenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaaaaaaaaa! NAJLEPSZA stylizacja!!! Naj naj naj Asiu, powiedz proszę, GDZIE kupiłaś te obłęde rajstopki?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie rajstopy przypominają mi "rajtuzy" z dzieciństwa. Chyba muszę rozejrzeć się za nimi. Są z jakiejś sieciówki?

    I.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie że masz dystans do siebie :) to jest najważniejsze ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu naprawdę świetny zestaw. Rajstopy kocham!!! Brakuje mi tylko fotki na, której miałabyś ubrany ten sweterek. Naprawdę świetnie i gratuluję pięknych nóg.

    Zapraszam do mnie.
    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw jest bardzo ładny. A rajstopki są prześliczne, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne rajstopy :D nadaja charakteru calosci :) ja mam nistety krotkie nogi i wszystko co wzorzaste nie prezentuje sie dobrze :/ ale u Ciebie perfekt :D

    eM

    OdpowiedzUsuń
  16. Rajstopy rzeczywiscie bardzo fajne, botki tez, jednak te spodenki jak dla mnie nie pasuja tutaj... za bardzo sie odcinaja od bieli,ale to tylko moje zdanie ;)
    Przyznam,ze Twoje stylizacje nie sa kompletnie w moim stylu,ale od czasu do czasu wpadam zobaczyc co nowego :) Pozdziwaim za dystans i nie branie wszystkiego na powaznie do siebie.

    Ps. Jedyne co mnie troche drazni to troszke "nachalna" reklama Stylowe buty.Rozumiem,ze otrzymujesz od nich prezenty itd. i to mi naprawde nie przeszkadza, tylko ,ze ostatnio ciage czytam o wspanialej stronie Stylowebuty i az za bardzo im "slodzisz".

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie ta stylizacja w ogóle się nie podoba, wcześniejsze są dużo ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne rajstopki :D
    Super, bardzo mi się podoba :)

    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  19. podobają mi się te rajstopy;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny wzór na rajstopach- bardzo fajnie połączyłaś je z szortami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dla mnie stylizacja bardzo odważna.Ja generalnie nie przepadam za wzorami na rajstopach.A już białe rajstopy z takim wzorem mam wrażenie że pogrubiają.Tak więc wszystko ok ale rajstopy odpadają.

    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne rajstopy!
    Natomiast jestem w szoku, gdy patrzę na Twoje pazury - nie umiałabym nic zrobić mając tak długie szponki i choć są zupełnie nie w moim guście - podziwiam Cię niesamowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor paznocki jest boski



    zapraszam na makeeasier.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. rajstopy są bardzo ładne ale w połączeniu z tymi butami i szortami z lekka skróciły sylwetkę i pogrubiły nogi. Zamiast tych bucików lepsze byłyby czółenka

    OdpowiedzUsuń
  25. O dzizas jak można sobie walnąć taki tatuaz (!!!)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko fajnie, fajnie, blog znaleziony przypadkowo i tak oglądam i czytam go już chyba z 3 godziny! podziwiam ;>

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger