grzecznie.

Witam Was po szalonym weekendzie ;) 
Ja już po weselu :) było super!  
A jak Wy spędziliście wolne dni?? :) 

Dzisiaj przedstawiam Wam grzeczną stylizację. Szybką, nieskomplikowaną i bardzo wygodną. Pogoda jak na razie bardziej późno- letnia niż początkowo-jesienna... dlatego dokąd mogę, dotąd korzystam z zestawów z odsłoniętymi ramionami i nogami :)  





Top - Bershka 
Spodenki - sklep u mnie w mieście
Zegarek - Asos 
Buty - StyloweButy.pl

ps. a tu przedsmak tego co już we wtorek :)

14 komentarzy:

  1. świetny, prosty zestaw, jak doskonale wszystko na Tobie leży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty bym inne do tego nalozyla,moze czarne szpilki lepiej.Ladne spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne spodenki zegarek i bokserka...ale to wszystko takie zwyczajne i proste:):) podoba mi się to jednak te piekne buty moimz daniem tutaj nie pasują...po prostu to wyglada dosyc trywialnie jak dodalas do prostoty te buciki:)nie wiem takie moje zdanie:) przepraszam jesli cie urazilam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. buity inne i stanik ze skrzyzowanyi ramiaczkami, lub bez ramiaczek, bo czarne wystajace sa okropne :) generalnie ok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw świetny, tak na luzie i letnio, a u mnie zimno strasznie;/

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw ok, w porównaniu do innych to nawet bardzo ok, ale jedna uwaga - do białej koszulki nie pasuje czarny stanik :/ to niestety straszne faux pas... tym bardziej jeszcze tak założone ramiączka do bokserki. Postaraj się je krzyżować na plecach. Wiem, że to mniej wygodne, ale o niebo lepiej wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny outfit:) taki na luzie a jednoczesnie sexy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. już nie mogę się doczekać posta wtorkowego :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie- Ty potrafisz idealnie podkreślić swoją figurę:) niby prosto ale stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wystające ramiączka (w dodatku czarne do białej bokserki) są okropne...

    OdpowiedzUsuń
  11. super buty :) chyba się zakochałam w nich :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger