delikatne osłodzenie czerni.

Witam Was w czwartkowy dzień :) 
Jak mija Wam tydzień? Już jutro piątek :) jak ten czas szybko biegnie ;) 
Dzisiaj w planie (a właściwie zaraz jak dodam notkę ;)) mam zafarbowanie odrostów ;) 
w końcu ;) bo już nie mogę na nie patrzeć. A potem jak zdążę zrobię jeszcze brwi :) bo też już wołają o poprawkę ;) 
A tymczasem mam dla Was kolejne zestawienie ze ,,skórowanymi'' spodniami :) Wiem, wiem, że prosicie o coś elegantszego (spódnice itp.) ale ja po prostu takich nie posiadam w swojej szafie :) (nie mam takich okazji, by były mi potrzebne) ubieram się tak jak widzicie do tej pory i moim najbardziej eleganckim elementem stroju, są koszule :)  jednak myślę, że za jakiś czas, przy okazji zakupów jeśli będzie coś ładnego w tym stylu kupię i Wam przedstawię :) ale ale... nie będzie to dalekie odbieganie od mojego stylu ;) 
W dzisiejszej stylizacji królują różowe buty od StyloweButy.pl :) wiem, ze wielu z Was się podobają, dlatego gorąco je polecam, dopóki są jeszcze dostępne na stronie :)  
Buciki mają za zadanie rozweselić czarne ,,skórkowane '' spodnie i czarna koszulę ( która przy kołnierzyku ma paseczek w identycznym odcień różu [w serduszka] na szewku wewnętrznej strony).  







Koszula - Tally Weijl 
Spodnie - Bershka 
Zegarek - Asos 

29 komentarzy:

  1. Fajny kontrast między czarnią i różem, podoba mi się. Tally Weijl ma świetne ciuchy! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się twój styl =] masz świetną figure.! też taka chce ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny zestaw:D cudowne szpilki i spodnieee!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, najlepsze buty nadają całemu outfitowi charakteru swoim niebywałym kolorem.
    Ale mam takie pytanie do Ciebie... nie odnośnie bloga: masz w swojej szafie lub garderobie np. adidasy lub buty na płaskiej podeszwie? Bo zawsze widać Cię w szpilach :)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tak,mam adidasy ;) zakładam je wtedy kiedy wychodzę pojeździć na rowerze :) postaram się przygotować taki post ;) nie nosze natomiast balerinek, tenisówek i zakrytych butów na płaskiej podeszwie... ;) ale mam w planie niedługo zakupić butki a'la emu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpile uwielbiam! Spodnie zresztą też, jak już kiedyś wspomniałam :) Powinno być dopóki zamiast dopuki :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo w moim guście. Lubię połączenie czarnego z różem :)
    Widzę też świetny pasek :))) Kupiony razem ze spodniami?
    pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze powiem, ze nie pamiętam gdzie kupiłam pasek... :) mam go już chyba z 10 lat :P ;) i nigdy prawie nie używany ;) przekładany w szafie z kąta w kąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam twoje kolekcje szpilek! chyba wpadne do ciebie i kilka ci podkradne :P

    OdpowiedzUsuń
  10. masz ładną figurę i jesteś ładną dziewczyną, ale brak niestety klasy w Twoich strojach. a szkoda... radzę zajrzeć na bloga kasi tusk, http://www.makelifeeasier.pl/ i nauczyc się kilku trików. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wszyscy muszą być Kasią Tusk. Nie każdy musi się ubierać jak Kasia Tusk. ja jestem sobą i ubieram się tak jak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobrze, że jesteś sobą, nie przesadzajcie dziewczyny! :) PS - Uwielbiam Twoją kolekcję butów! :>

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam połączenia czerni z różowymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie! spodnie i buty są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, robią wrażenie te obcasy:) oglądając Twój blog od razu widać, że lubisz chodzić na centymetrach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba Twoje podejście :) każdy ma prawo ubierać się i wyglądać tak, jak chce, jak czuje. Nie sztuką jest kopiować Tusk - od niedawna wielką "znawczynie mody", tylko sztuką jest trzymać się swojego własnego stylu :))
    Piękne buty :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a czy posiadasz jakieś dodatki oprócz butów i zegarka?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestawienie, różowe buciki rozweselają cały outfit :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    n3sti

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj nie ma za co:D:D:) Nie było mnie tu parę dni a widzę że kolejna świetna stylizacja :) wyglądasz bardzo drapieżnie i seksownie, piękna!:)
    no i oczywiście wykombinuję coś z różyczkami, nie ma innej opcji;D
    również dodaję do obs, bo wcześniej nie miałam okazji, czasu, rzadko kogoś dodaję bo zazwyczaj jak jest coś do roboty to mnie przy kompie nie ma dłużej niż 5 minut ;D buziaki!:):*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nessa w tej stylizacji? Czy chodziło Ci, że w ogóle?
    No więc - w tej stylizacji - kolczyki :)
    A ogólnie - tak posiadam bardzo dużo dodatków (jestem butoholiczką, zegarkoholiczką i okularoholiczką - także tego mam najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanko odnośnie koszuli
    dawno ją kupiłaś?bardzo mi się podoba.....

    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne spodnie i fajne zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaaaakie buty *__* Wspaniałe! Czarne z poprzedniej notki również piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  24. mega jednym slowem ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger