brak czasu.

Witam Was serdecznie! 
Dziś już mamy czwartek, a ja mam wrażenie, że nadal jest poniedziałek, tak szybko leci mi ten tydzień. 
Cały czas coś się dzieje. Niestety nie mam nawet jednej wolnej chwili, żeby zrobić sesję. 
Za niedługo czeka mnie praca... tak, kolejny raz french :) 
Powiem Wam też, że już niedługo pojawią się kolejne nowe buty ;) 
ale jak na razie co i jak... - tajemnica :P ... i może jakieś zakupy... ale to się jeszcze okaże :)
A dzisiaj pokażę Wam trochę moich starań fotograficznych. Nawet nie myślałam, że jest to taka fajna zabawa ;) 



myślę, że jeżeli macie chwilkę czasu... i odpowiednią opcję w aparacie, to możecie spokojnie spróbować swoich mozliwości :) POLECAM!

Ps. Zdjęcia oczywiście wykonane przeze mnie - ZABRANIAM POWIELANIA, KOPIOWANIA, UMIESZCZANIA NA INNYCH STRONACH, BEZ MOJEJ ZGODY. Dotyczy to każdego zdjęcia, które jest na moim blogu.

A tu jeszcze ja ;) i takie znalezione zdjęcie na komputerze :)

25 komentarzy:

  1. przepiękne zdjęcie! Żaba i żółty kwiatek mnie zachwyca!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie z żabą jest świetne. Lubię zdjęcia zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  3. jakim aparatem robisz te fotki??
    są extra, jak profesjonalne :))

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super fotki;) fotografia jest genialna jeśli ma się odpowiedni sprzęt;P

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejciu, ale krótkie pazurki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę piękne zdjęcia, żaba jest super.
    obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://feminiteangoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O świetne zdjęcia:) masz talent także do tego, może zajmiesz się również fotografią?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie jak dodałaś te swoje zdjęcie na górze??? To przy nazwie bloga. Te co leżysz. To jest dodane jakoś za pomocą tego FAVIKON??? Bardzo proszę o odpowiedz, bo również chcę sobie dać zdjecie, a nie wiem jak. Z góry dziękuje, jak byś mogła odpisać tutaj pod tym wpisem będę wdzięczna. Jesze raz z góry dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie jak dodałaś to swoje zdjęcie na górze??? To przy tytule bloga. To co leżysz. Bo też chcę sobie dać zdjecie, a nie wiem jak. Bardzo cię proszę jak byś mogła odpisać pod tym wpisem. Z góry dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dodałaś to zdjecie przy tytule bloga??? Przez FAVIKON??? Bardzo prosze jak byś mogła odpisać pod tym wpisem. Z GÓRY DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś bardzo fotogeniczna ;D
    świetne foty
    zapraszam na nową notkę do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia:) Wyglądasz rewelacyjnie:)Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie... Mam pytanko powiesz mi coś więcej o reklamach na swoim blogu??

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie. Mam pytanko powiesz mi cos o reklamach na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie. Mam pytanko powiesz mi cos o reklamach na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie. Mam pytanko powiesz mi cos o reklamach na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie. Mam pytanko powiesz mi cos o reklamach na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie. Mam pytanko powiesz mi cos o reklamach na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie. Mam pytanko powiesz mi cos o reklamach na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie. Mam pytanko powiesz mi cos o reklamach na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjęcie takie rzeczywiste ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger