Pasek w roli głównej.

Pierwsze co to dziękuję Wam za ogromne wsparcie :) Cieszę się, że mogę na Was liczyć :* ;) 
I muszę Wam powiedzieć, że absolutnie nie przejmuję się tymi złośliwymi komentarzami ;) i robię dalej to co lubię ;P
Wczoraj jakoś nie miałam weny na nową notkę... kilka spraw do pozałatwiania, troche pracy i dzień zleciał ;) Wczoraj zamówiłam paczuszkę z SPN ;) a dzisiaj już przyszła ;) mam w końcu liquid ;) Czyli już niedługo będą nowe paznokcie ;) całkiem możliwe, że nawet jutro ;) ale to jak się uporam z aktualnym bałaganem i dzisiejszą popołudniową klientką ;) hehe ;)
Dziś paczkowy dzień ;) w tamtym tygodniu zamówiłam sobie nowy koc ;) ze wzgledu na to iż zmieniłam wystrój pokoju o 360 stopni, konieczna była zmiana okrycia łóżka :P i koc tez dziś przyjechał ;) Zdradze Wam że jest tygrysowy ;) heh teraz mam w domu super zoo :) Łazienka panterkowa, pokój tygrysi, a kuchnia w zebrę ;) Remont kuchni jeszcze się przeciągnie ale myślę, że pod koniec następnego tygodnia będzie już na gotowo :)
A tu dzisiejsza propozycja ubioru ;)








25 komentarzy:

  1. Jezu..jakie szpile!
    Powiedz mi jak się chodzi w takich butach????
    Ja bym umarła....

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twoim drugim blogu widzialam Twoje zdjecia z brazowymi wlosami,musze przyznac ze wygladalas bardzo dziewczeco i naturalnie,nie zamierzasz wrocic do tamtego koloru?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie:)Podoba mi się twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty sa mega wysokie :D Tez chodze w szpilach i myslalam, ze 10 cm to duzo ale w Twoich zabilabym sie :) Podziwiam!!!!!!! :D

    eM

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka cudowna,pasek dobrany idealnie,a w takich butach ja nie dałabym rady...:)(Maja)

    OdpowiedzUsuń
  6. no jak zawsze bosko!
    Mieszkasz we wspaniałej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci pasuje ;) i te buuutki ach :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pokaz koniecznie swoje zwierzece mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szanuj się, kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu koniecznie dodaj zdjęcia panterkowej łazienki - niemal mi to sen z powiek spędza, od kiedy pierwszy raz o tym wspomniałaś :)))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba o 180 stopni...jeżeli o 360 to znaczy, że wcale;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pozdrawiam z Teneryfy :) po całym dniu opalania siedzę i marze o takich pazurkach pięknie wykonanych jak te które sama robisz... Znasz może kogoś kto robi takie piękne pazurki w Lublinie i okolicach?

    Pozdrawiam z gorącej Hiszpanii i czekam na zdjęcie nowych pazurow ;)

    Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety jeśli chodzi o Lublin to nie bardzo :(
    Już dziś premiera nowych pazurków ;)
    powiem Ci, że ja chyba zamiast nich wolałabym się poopalać w takim cudnym miejscu jak Ty ;)

    Pozdrawiam i udanego wypoczynku!!! ;):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi sie kolorystyka i to, ze jest tak kobieco :) pieknie!
    Pozdrawiam!

    Www.lilsis-bigsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyszłaś ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A może zrobiłabyś post o Twoim makijażu....
    jak się malujesz na co dzień???
    No i jak układasz włosy!są śliczne...jestem Twoja fanką.

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję ;) :* jesteś kochana ;) jasne, jeżeli chcecie post o moim makijażu chętnie taki przygotuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super;)
    a szpileczki pierwsza klasa :D;)




    Zapraszam na naszego bloga - >
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj.
    Trafiłam na Twojego bloga przypadkowo, przeczytałam jedynie z 4 ostatnie posty i już one natchnęły mnie aby dodać w komentarzach coś od siebie. Bardzo spodobało mi się to jak skomentowałaś tę całą sytuację z forum wizażu- bez wulgaryzmów, obelg. Na spokojnie, z klasą. Rozumiem Cie w 100%. Może to co za chwilę napiszę nie będzie skrome, będzie jednak szczere. Sama jestem zgrabną blondynką. Lubię się wyróżniać, zarówno ubiorem jak i makijażem czy fryzura. Gdy ludzie mnie widzą, oceniają mnie róźnorako, ale nigdy celnie. Dlaczego nie trafiają? Nie wiem...Może kolor włosów i wizerunek jaki posiadam jest przeznaczony tylko dla wybranych grup społecznych? Typowych "blondynek"? Otóż nie. Jestem studentką Politechniki, uwielbiam fizykę oraz wszelkie pochodne budownictwa. Dużo czytam, uprawiam czynnie sport. Posiadam własne pasje. Tak samo jak i Ty jestem w czymś dobra i to rozwijam. Skąd więc w ludziach tyle nietolerancji i powierzchowności? Pozdrawiam Simon.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym pewnie nawet nie ustała w takich szpilach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger