DeeZee.pl ...i panterkowo-koronkowo.

Witam Was dzisiejszego popołudnia :) 
Muszę podzielić się z Wami moimi nowymi spostrzeżeniami ;) Buszując w internecie natrafiłam na stronę 
DeeZee.pl
jest to sklep z butami (który zapewne większość z Was zna ;) ) Jestem nim przeogromnie zachwycona ;) 
z racji tego iż KOCHAM buty ;) znalazłam tam wiele egzemplarzy o których teraz śnię ;) 
Pokażę Wam te które zdobyły moje serce :)

Jeśli tylko będzie się dało postaram się dołączyć je do mojej szpilkowej kolekcji ;) 
LOVE szpileczki ;) 
Z lewej strony do góry macie baner, który postanowiłam umieścić, aby ułatwić Nam odwiedzanie sklepu ;) 
Jak dodam notkę, to wracam oglądać inne buciki ;)

A tu macie dzisiejsze zestawienie dnia :) 
Jak już trochę się orientujecie... uwielbiam motywy zwierzęce, koronkę, itp ;) W mojej szafie przeważają takie kolorki jak na zdjęciach... jednak posiadam też trochę kolorowych... ale dziś o tych podstawowych :) 
No i kolejny raz moje ulubione buciki :) Już nie długo przybędzie 2 para w innym kolorze ;) 










 Top czarny - Tally Weijl
Top koronkowy - New Yorker
Kurtka - Bershka
Leginsy - New Yorker
Buty - StyloweButy.pl
Ps. Postanowiłam, że założę konto na Facebooku... więc na dniach będziecie mnie mogły tam polubić ;)

mała edycja:

Założyłam dziś facebooka, więc jeśli macie ochotę zapraszam do obserwowania :)
Uwaga!!! Na Facebooku będą też inne notki niż na blogu ;)
więc jeśli lubicie do mnie zaglądać... to tam też sobie troszkę poczytacie ;)



a teraz nad licznikiem odwiedziń możecie dodać moją stronę do swoich ulubionych ;)

tu link do strony :) i kliknij : ,,Lubię to'' ;)
Diamentica - lubię to ;)

38 komentarzy:

  1. wejdz sobie na www.fleq.pl tez maja fajne buciki :) Fajnie wygladasz jak zawsze pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz genialnie, jak zawsze:-) buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde mol wyglądasz tu jak Doda, bez kitu, szczególnie na tym ostatnim zdjęciu!!

    Jak to znowu przybędzie, ile Ty masz tych butków to głowa mała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te szpilki są na prawdę nieziemskie, ale niestety nie pasują do wszystkiego ! To jest ból takich wzorów także fajnie, że masz taką "zwierzęcą" szafę !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie buty bardzo fajnie wyglądają, ale nie da się w nich chodzić, jeśli ktoś jest nieprzyzwyczajony :D Ty widzę sporo masz butów takiego typu, więc Tobie jest już wygodniej chodzić ;D
    PS. Świetne legginsy! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. legginsy i ta koronkowa bluzeczka♥
    dzięki, mam nadzieję, że będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,
    od jakiegoś czasu śledzę Twoja bloga i przyznam szczerze (bez bicia i zbędnego podlizywania się), że mnie zaskoczyłaś. Oczywiście oceniałam Cię początkowo po pozorach, ale czytając Twoje posty, zmieniłam całkowicie zdanie o Tobie.

    Pewnie Cię moje zdanie nieszczególnie interesuje, jednak podoba mi się to, że jesteś osobą z pasjami, kochającą koty (też je kocham!) i czytającą ciekawe książki. Jesteś tolerancyjna i wrażliwa, a to się ceni. I masz boskie buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog:) pozdrawiam i życzę wytrwałości!!! Mam też pytanko - zawsze nosiłam długie włoski ale w końcu musiałam je skrócić w celu regeneracji. Myślę o dopinkach, które tu prezentowałaś ale nie mam pojęcia jak je zamocować. Może mogła byś pomóc? Pozdrawiam j. z Działoszyna

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny look- sliczne legginsy w panterkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz swietne szpile!!!

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladasz ;p
    swietny stroj ;p
    pozdrawiam + obserwuje i zapraszam do mnie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zestaw ;)
    Masz świetną figurę :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzeczka fajna (ale sama ) ogólnie całe zestawienie mi się nie podoba .
    Ps. Wydaje mi się że schudłaś

    OdpowiedzUsuń
  15. hej :)
    Fajny blog, zaglądam tu często :)
    Zapraszam do mnie: http://anista.pl/
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powinnaś wejść na wizaż i przeczytać prywatną wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  17. No niestety, trochę się namęczyłam, a zdjęcia wyszły słabo! ; <
    A co do Twojego outfitu to swietnie wyglądasz! Super bluzka i te buty...ja niestety nie potrafię w takich chodzić! ; <

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych, chętnie tu wpadne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam polaczenie leginsow i wysokich obcasow, bo wyglada to wtedy perfekcyjnie:)
    i kocham motyw panterki:)
    pozdrawiam i dodaje do ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne obcasy <33 a jakie paznokcie ;o;o;o

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne buty i figurka ;))
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuje :))

    łoł, genialne buty i nie wiem jak to powiedzieć, ale... dżaga z Ciebie i to w takim najlepszym tego słowa znaczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty masz cudowne! Mam te same getry, bardzo je lubię :D Zwłaszcza późną jesienią do czarnych emośków i czarnej marynarki ;d
    Boski zestaw :)


    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. buty są świetne.:D

    a Twoja stylizacja jest genialna, a Tobie pasuje.;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow co za wysokie szpile!! mega w nich wyglądasz:*

    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne buty :)
    umiesz myć naczynia, albo obierać ziemniaki czy tylko zajmujesz się tipsami?

    OdpowiedzUsuń
  26. legginsy bardzo mi sie podobaja :)

    może odwiedzisz mojego bloga? ;)
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. genialnie wyglądasz:)
    i w dodatku figura super:)
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki bardzo. ;* fajne masz buty. i bardzo ciekawe połączenie koronki i panterki. :) może się obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. I love your shoes and your shirt..and you are so beautiful!

    xo
    Rachel

    OdpowiedzUsuń
  30. super buty dodaje do znajomych

    OdpowiedzUsuń
  31. bluzka nie pasuje do legginsów;-/

    OdpowiedzUsuń
  32. jesteś ładną dziewczyna ale w każdej stylizacji wyglądasz wulgarnie! a twoje paznokcie są są kropne i brzydkie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger