biało.

Witam Was ostatniego dnia Wakacji ;) 
ja na szczęście :P do szkoły się nie wybieram ... ale tak samo mi przykro, że ten najfajniejszy czas w roku już dobiega końca... Bo z wakacjami także ucieka wspaniała letnia pogoda, którą bardzo ale to bardzo lubię :) 

Dziękuję Wam ogromnie, za odwiedziny (które coraz to bardziej rosną ;)) jak zauważyłam przekroczyliśmy już
200 000 tys. wyświetleń stron :) Cieszę się, że blog Wam się podoba i mnie odwiedzacie :* :) 

Dzisiaj umówiłam się na nowy tatuaż ;) będę robić już w następny wtorek ;) jestem ogromnie zadowolona ;P już się nie mogę doczekać, oczywiście jak się uda... będą fotorelacje :P:P 

A już dziś jeszcze w miarę letnia stylizacja z dodatkiem kurteczki ;) 
Biała sukienka + biała kurtka + zeberkowe buty. Jednak wolałabym założyć inne buty do całego zestawienia...  (pomarańczowe z DeeZee.pl )  niestety w tym miesiącu wykorzystałam limit na zakup obuwia :P Ale, ale... nowy miesiąc nadchodzi... myślę, że po piętnastym będą w mojej kolekcji  :P 












No i tu model bucików który ubóstwiam ;)))))) Oczywiście możecie znaleźć je na stronie 
DeeZee.pl   
 (po kliknięciu w link powyżej automatycznie przejdziecie na stronę z tymi bucikami :)) 

                                                                    ♥ Love DeeZee.pl


Sukienka - (dostałam ją 5 lat temu od Cioci bo była na nią zamała ;) ona kupiła nową i nie używała :P
Kurtka - Bershka 
Zegarek - Asos (mój ulubiony :P) 
Buty - Allegro  


Ps. Sorry za siniaka na nodze :P ale jak byliśmy w sobotę na dyskotece i wyszłam na dwór to z całej siły zawaliłam nogą w jakiś metalowy ,,dżinks'' i niestety wczoraj zauważyłam, że wychodzi mi siniak :( buuu...




41 komentarzy:

  1. your blog is soo fabulous i lovee it! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eM. juz niedługo wszystko się wyjaśni ;) musisz wytrzymać do wtorku :D Buźki :*

    Dziękuję dziewczyny za tak miłe komentarze jesteście Kochane :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga :) Bardzo podoba mi się sukienka ale jeszcze bardziej twoje włosy! są przepiękne.. obserwuję i czekam na zdjecia tattoo ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ile dostajesz za reklame DeeZee?

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 000 tys. miesięcznie ;)
    cóż, to, że podobają mi się od nich buty nie znaczy, że muszę coś od nich dostawać, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://ng--fashion.blogspot.com/2011/08/zapraszam-i-polecam-japanstyle.html - to bardzo ważne zapraszam do skomentowania, będzie mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ach co za cudne buty!!!
    i bardzo ladna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz! Świetna sukienka, buty również mnie oczarowały! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooooow, rewelacyjne buty!!!!

    Mam do Ciebie też pytanie, dotyczące żelowych paznokci. Zamierzam sobie takie sprawić, bo moje naturalne paznokcie są koszmarne (tak, skrzywdziłam je sama gryzieniem), falują się i krzywią, dlatego już nie widzę innego wyjścia. A teraz moje pytanie: czy cena "zabiegu" zależy od jakości użytych materiałów? Zaskoczyła mnie duża rozbieżność cenowa - w jednym salonie taka przyjemność kosztuje 270 zł, a w innym 150 zł... Co Ty na to? Z góry dziękuję za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne butki! pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo ukochanej mojej bieli to i tak buty na pierwszym planie, te pomarańczowe też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka.nana

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylioki tak cena w dużym stopniu zależy od cen produktów ( zazwyczaj te najdroższe są bardzo dobre jakościowo) jednak nie zawsze :P Trzeba tez pamietać, że cena za paznokcie to nie tylko (produkty) na pewno zależna jest też od marki salonu (wiadomo, że im bardziej wykwintny salon, tym więcej zawołaja ;)) trzeba zawsze to sprawdzić przed usługą. A najważniejsze sprawdzić kwalifikacje (i jesli jest możliwość - a powinna) prace danej stylistki.
    W cene paznokci jest też wliczona (oprócz produktów) czas pracy stylistki,umiejętności (lepiej wyszkolona stylistka będzie chciała więcej za paznokcie niż taka z małą ilością szkoleń... bo jak wiemy każde szkolenie jest drogie i fajnie by było jak by po jakimś czasie się zwróciło ;)) prąd, zużycie preparatów odkażających, wacików itp.
    No to chyba tyle ;) Nie patrz na ceny, bo czasami są nieadekwatne do tego jak wyglądają paznokcie. Kieruj się wyborem tego jak paznokieć będzie wyglądał po stylizacji. :)
    Buziaki :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie to prawda, chociaz watpie ze w kazdym poscie piszesz o tej stronie calkiem za darmo :) A tak w ogole to wykwintne moze byc danie a nie salon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No wiesz watpie zeby komus takiemu jak ty dali 10 000 tys miesiecnie :) ale pare zlotych to napewno wyrwiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to wyobraź sobie, że absolutnie za darmo. Nikt mi za to nie płaci, buty mi sie podobają i dotąd dokąd ich nie mam z chęcią będę je reklamować tak jak teraz. Poza tym nie w każdym poście o nich piszę tylko w 2 ostatnich. A widzisz w tym jakiś problem, że pokazuję to co mi się podoba? Bo ja nie :)
    Dzięki za uwagę dotyczącą języka polskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowcu Drogi myślę, że Twój komentarz przekracza już miarę neutralnego i zaczyna być niesympatyczny... ,,komuś takiemu jak ja'', co sugerujesz?
    zresztą nie mam zamiaru na ten temat dyskutować, jesli Cie to drażni to nie wchodź - proste.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. ze względu na to iż jedna anonimowa osoba próbowała mnie obrazić pod każdym postem, komentarze będą wyświetlać się po zatwierdzeniu przeze mnie:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję serdecznie za wyczerpującą odpowiedź!!! :), chyba muszę wybrać salon i manikiurzystkę metodą prób i błędów:)

    Będę tu zaglądać regularnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widze, że jesteś butomaniaczką. Te buty które masz na sobie są ciekawe, ale z deezee chyba jeszcze lepsze :D mają super fasony i kolory, tyle że ja nie wyobrażam sobie mieć szpilek 16cm na sobie :D ale poluje na jeden model botków.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej Diamentico!

    Nie przejmuj sie komentarzami innych ludzi, ktorzy nie majac nic do roboty i siedza przez kompem, nic nie robia tylko krytykuja osoby, ktore maja jakas pasje.

    Sukieneczka jest bardzo fajna. Prosta, skromna, z klasa, a w polaczeniu ze szpilkami stroj ma pazura :)
    Bardzo w moim guscie.
    Aaa i wszystkie Twoje szpilki sa powalajace :)

    P.S. Moze zdradzisz na jaki tatuaz sie zdecydowalas?

    eM

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tam nie przejmuj się tym co piszą niektórzy. Jakby czytali to by wiedzieli, że zamieściłaś tam ten baner, bo chcesz mieć blisko do butów :) zresztą nawet jakbyś miała reklamę to niby co w tym złego. reklamy są wszędzie, więc nie wiem co tak dziwi.

    a jeśli chodzi o strój to bardzo mi się podoba. Buty są znów mega wysokie, chyba jeszcze wyższe od tych czarnych.

    A jeśli chodzi o limit $... Ja teraz zaczęłam pracę i po prostu nie mogę się doczekać 10tego :) z tym, że moja praca to taka przejściowa (bo wolę pracować niż siedzieć w domu), ale pracuję bardzo intensywnie. W sklepie odzieżowym, a czasem czuję się jak robot, to się tylko wydaje taka łatwa praca. Więc jak już tak pracuję ciężko to czasem sobie myślę co sobie kupię ;)

    a i musisz pokazać kiedyś fotkę z ubrania na dyskotekę. Ty jeździsz tam z chłopakiem, który siedzi na bramce? Czy jak, bo nie do końca rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja droga ja cie nie obrazam tylko pisze co mysle :) bo jak mozesz klamac w zywe oczy ze nie reklamujesz tej strony, skoro na twoim blogu jasno i wyraznie pojawia sie reklama :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to, że są na mojej stronie to naturalne chyba, że się reklamują, chyba nie będziesz mi bronić wstawiania zdjęć butów które mi się podobają?? :)
    A nie kłamie w związku z tym, że nic za to nie dostaje! Robie to bezinteresownie!

    OdpowiedzUsuń
  26. eM.i Keisi - dziękuje Wam Kochane :* :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie Ci w białym kolorku!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Te buty mają świetny kolor!! :);)
    Hehe, a gdzie ten śiniak, bo jakoś go nie widzę xD

    Pozdrawiam! Zapraszam:
    http://somefromnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. kolejne zajeeebiste buty :) z tą sukienką wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Diamentica podaj namiary gdzie mogę kupić takie buty bo na allegro nie znalazłam.. Muszę je mieć, boskie

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystko mi sie podoba;) ta sukienka.. achh śliczna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger